We create hi-tech experiences that Make Customers Fall in Love with Your Business
WEB PRESENCE – ECOMMERCE EXPERTS – MOBILITY – LARGE SCALEENTERPISE APPS – SECURITY – RETAIL SOFTWARE – BIG DATA – SEARCH ENGINE OPTIMIZATION – SOCIAL MEDIA APPS
COMPANY PROFILE At MainSys we deeply believe in opportunities given by new technologies to Enterprises, we provide innovative services and IT products, in order to fully cover market needs and help our collaborators grow big. Being passionate for our work has helped us grow exponentially. Our investment in resources and technology, resulted in innovative services that fulfil even the most demanding needs. At MainSys, we have created a uniquely deep relationship with our clients, and we feel both proud and obligated to continue furthermore to give you the competitive advantage. Our work has been awarded many times from Greek and Foreign institutions. We have set the bar high. Our commitment is to move on harder, better, faster, stronger. Sky is the limit.
OUR VISION Our products are not just tools for the ongoing businesses but they are living organisms with built-in daily applications, ideas, values and our experience, making their value additive.
OUR CERTIFICATIONS ISO 9001 Quality of services ISO 27001 Information Security Management CISCO partners MICROSOFT partners APPLE developers
PROUD TO HAVE WORKED WITH
Vodafone – Piraeus Leasing – Novastar – Bosch – Hellenic Ministry of National Defence – Elgeka – Krikri – Siemens – Nafplia Palace – Neff – Pitsos – University of Piraeus – American Farm School - Municipality Byrona – Municipality Paianias –Omikron electronics – tokinito
Please feel free to contact us
1. Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας σας ως μέλος του ΕΙΕΠ;
Γνωρίσαμε το Ινστιτούτο μέσα από τις αναφορές των πελατών μας και των συνεργατών μας, οι οποίες είχαν ένα κοινό χαρακτηρισμό. Προσδιόριζαν το Ινστιτούτο «ως τον φορέα που πρεσβεύει τη σύγχρονη κουλτούρα στην εξυπηρέτηση πελατών». Ο Προσδιορισμός αυτός ταυτίζεται με τη Στρατηγική ανάπτυξης της εταιρίας μας και ήταν αρκετός, για να διερευνήσουμε τα σχετικά με τον σκοπό και το όραμα του και να επιδιώξουμε τη νενεργή συμμετοχή μας στην ενδιαφέρουσα αυτή προσπάθεια.
2. Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας – από το Ινστιτούτο – μελλοντικά;
Η εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των συγχρόνων επιχειρήσεων σε όποιον κλάδο και αν ανήκουν, είτε αυτές ασχολούνται με την πώληση αγαθών είτε με την παροχή υπηρεσιών. Η σύγχρονη πελατοκεντρική πρακτική έχει αποδείξει ότι η υποστήριξη των πελατών είναι έναν από τα βασικά κριτήρια ανάπτυξης μιας εταιρίας καθώς εξουσιάζει και ολοκληρώνει ένα από τα βασικά κριτήρια του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μιας επιχείρησης. Το κριτήριο της «Διατηρησιμότητας». Το έργο του Ινστιτούτου, το οποίο παρουσιάζεται και μέσα από τους στόχους του, διαχέει στην αγορά τα βασικά συστατικά επιτυχίας της εξυπηρέτησης της πελατειακής βάσης μιας επιχείρησης. Χαρακτηρίζεται σημαντικό καθώς παρουσιάζει τις επιτυχημένες στρατηγικές εξυπηρέτησης και τους οδηγούς εφαρμογής τους τόσο στην τοπική αγορά όσο και στη διεθνή. Ένα επίσης σημαντικό έργο είναι η δημιουργία προτύπων και μεθοδολογιών στην ολοκλήρωση της εξυπηρέτησης Πελατών. Η διαδραστική επικοινωνία των προτύπων και μεθοδολογιών της εξυπηρέτησης των Πελατών στα μέλη του Ινστιτούτου αποτελεί τον θεμέλιο λίθο στην εγκαθίδρυση της και ενσωμάτωσης της στην εταιρική στρατηγική μιας σύγχρονης εταιρίας, η οποία διεκδικεί την διαρκή ανάπτυξη στον κλάδο της.
3. Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;
Η προσέγγιση στην παροχή των υπηρεσιών της εταιρία μας βασίζεται σε τρείς βασικούς άξονες: (α) τεχνολογική καινοτομία, (β) Καθετοποίηση και μοναδικότητα (γ) στην τυποποιημένη ποιότητα της παροχής των υπηρεσιών μας. Όσον αφορά την «τεχνολογική Καινοτομία» αυτή είναι αποτέλεσμα της διαρκούς επένδυσης στο Research & Development σε εξειδικευμένους Τομείς της Πληροφορικής για την δημιουργία γνώσης και εργαλείων που αναπτύσσουν έναν οργανισμό και άμεσα εξαρτημένη από την σύσταση της επιστημονικής ομάδας σε σχέση με τον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρίας. Επιλέξαμε την «καθετοποίηση και μέσα από αυτήν την μοναδικότητα». Κανείς δεν μπορεί να είναι καλός σε όλα. Μπορεί όμως μέσα από την εξειδίκευση να δημιουργεί ποιότητα και να ανακαλύπτει στοιχεία που να το κάνουν μοναδικό. Είναι μια συνταγή που έχουμε υιοθετήσει γιατί απέδωσε αλλά και γιατί συνεχίζει να αποδίδει. Η «τυποποιημένη ποιότητα της παροχής των υπηρεσιών μας» είναι το βασικό κριτήριο που διασφαλίζει στους πελάτες μας ότι υλοποιούμε αυτά που υποσχόμαστε στον χρόνο που τα υποσχόμαστε. Στον άξονα αυτό κρύβεται και η βασική ουσία του συστατικού της ποιότητας. Η άρτια και άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας, είναι ο άξονας που η εταιρία έχει επενδύσει και συνεχίζει να επενδύει τόσο σε πόρους και τεχνολογίες όσο και σε αξιολόγηση και εφαρμογή νέων πρακτικών και μεθοδολογιών. Είμαστε και θέλουμε να παραμείνουμε δίπλα στον πελάτη ο βασικός συνεργάτης του, και οι υπηρεσίες μας να αποτελούν το πλέον ασφαλές και ποιοτικό εργαλείο στην ανάπτυξή του.
Στη MainSys δίνουμε μεγάλη έμφαση στην ουσιαστική εξυπηρέτηση πελατών βάζοντας στο επίκεντρο τον άνθρωπο και τις ανάγκες του. Δεν είναι επομένως τυχαίο που σε πρόσφατη έρευνα που διενεργήσαμε το 98% των συνδρομητών των υπηρεσιών μας δηλώνουν πλήρως ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση και το support που παρέχουμε.
Φέτος «συνεχίζουμε μαζί» και γιορτάζουμε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, με ένα ξεχωριστό Βreakfast Εvent στον χώρο της εταιρείας αφιερωμένο στους συναδέλφους μας που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή και παρέχουν άμεσες λύσεις πάντα με ψυχραιμία, θετική στάση και διάθεση για καθοδήγηση.
Cupcakes, γλυκά & αλμυρά κεράσματα, καφές, χυμοί και πολλές εκπλήξεις περιμένουν όλους τους εργαζομένους της MainSys! Κατά την διάρκεια του event θα μοιραστούμε όλοι την πιο θετική εμπειρία μας μέχρι τώρα, στην εξυπηρέτηση πελατών. Οι κάρτες θα συγκεντρώνονται και θα αναρτώνται σε έναν πίνακα!
Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας να γιορτάσετε ΜΑΖΙ μας την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετέχουν και να γιορτάσουν την αξία της Εξυπηρέτησης μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: