Η EUROSOS ASSISTANCE ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 1994 και ειδικεύεται στην παροχή Υπηρεσιών Βοηθείας, φροντίζοντας καθημερινά τις ανάγκες χιλιάδων πελατών με τις ολοκληρωμένες και καινοτόμες λύσεις που σχεδιάζει για τους επιχειρηματικούς κλάδους των Ασφαλιστικών εταιρειών, του Αυτοκινήτου, του Ταξιδιού, και του Χρηματοοικονομικού τομέα.
Ξεκίνησε αρχικά τις δραστηριότητές της προσφέροντας «Οδική και Ταξιδιωτική Βοήθεια», «Τεχνική Βοήθεια Κατοικιών» ενώ το 1998 εισήγαγε πρώτη στην ελληνική αγορά το προϊόν «Φροντίδα Ατυχήματος» (Accident Care).
Πρωτοπόρος και στον σχεδιασμό προϊόντων εγγύησης οχημάτων, έχει συνάψει πολυετείς συνεργασίες με μερικές από τις μεγαλύτερες εισαγωγικές εταιρείες της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου.
Η EUROSOS ASSISTANCE παρέχει τις υπηρεσίες της σε περισσότερους από 1.500.000 εκατομμύρια πελάτες και με την αρωγή του τεχνολογικά άρτιου Τηλεφωνικού της Κέντρου διαχειρίζεται 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, περισσότερες από 480.000 εισερχόμενες κλήσεις και 260.000 περιστατικά ετησίως.
Στα πλαίσια της παροχής των υπηρεσιών Οδικής Βοήθειας, η εταιρεία έχει επενδύσει σε ιδιόκτητο Στόλο Οχημάτων, ενώ παράλληλα διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο εξυπηρέτησης από επιλεγμένους συνεργάτες με στόλο που ξεπερνά τα 500 οχήματα και το οποίο καλύπτει γεωγραφικά ολόκληρη την Ελλάδα.
H EUROSOS ASSISTANCE πρωτοπόρος και στον ψηφιακό μετασχηματισμό των προϊόντων και διαδικασιών της, έχει ήδη από το 2012 εισαγάγει τη χρήση Tablets στις υπηρεσίες Φροντίδας Ατυχήματος, αλλάζοντας κυριολεκτικά τα δεδομένα στον τρόπο εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων αλλά και στην μετάδοση των πληροφοριών των ατυχημάτων στις Ασφαλιστικές Εταιρείες.
Με την ίδια φιλοσοφία καινοτομίας ανέπτυξε ψηφιακές λύσεις που παρέχουν στους πελάτες της την δυνατότητα πολυκάναλης επικοινωνίας καθώς και την παρακολούθηση της διαδρομής του μέσου που μεταβαίνει κοντά τους, σε πραγματικό χρόνο. Το αποτέλεσμα στις έρευνες Ικανοποίησης Πελατών αγγίζει ποσοστά της τάξης του 98% και συμβαδίζει τόσο με το επιχειρησιακό πλάνο όσο και με το Όραμα της εταιρείας και των ανθρώπων της, που είναι να βρισκόμαστε πάντοτε δίπλα στους πελάτες μας όταν χρειάζονται βοήθεια προσφέροντας τους ταχύτερη εξυπηρέτηση και περισσότερα χαμόγελα!
Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας να γιορτάσετε ΜΑΖΙ μας την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετέχουν και να γιορτάσουν την αξία της Εξυπηρέτησης μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: