H Coral A.E. είναι η πρώην Shell Hellas A.E., εταιρεία που μετονομάστηκε τον Ιούλιο του 2010 μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς της από την Motor Oil Hellas. Η εταιρείαλειτουργείστηνΕλλάδα από το 1926. Οιβασικές της δραστηριότητεςείναιη διανομή και εμπορίαμιαςευρείαςγκάμαςπετρελαιοειδώνπροϊόντωνόπως βενζίνη, πετρέλαιο, λιπαντικά, υγραέριο και χημικά. Μεπερίπου 700 πρατήρια υγρώνκαυσίμων που λειτουργούνμετοσήμα Shell είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδουστηνΕλλάδα. Παράλληλαοιδραστηριότητές της καλύπτουν και όλο τοφάσμα του εμπορικούτομέα και την ναυτιλία.
Μέσασεαυτή την πορεία της στηνΕλλάδατατελευταία 90 χρόνια, η εταιρεία απέδειξετοενδιαφέρον της για την ελληνικήκοινωνίασυνεισφέρονταςστην οικονομία της χώρας, είτεμέσω των επενδύσεων που συνεχώςπραγματοποιείείτε μέσω των ευκαιριώναπασχόλησης που τόσαχρόνιαπροσφέρει. Η μακράπαραμονή του προσωπικούήταν και είναι ο αδιάψευστοςμάρτυραςμιαςισχυρήςσχέσης μεταξύ της εταιρείας και των εργαζομένων, που αποτέλεσε και τον κινητήριομοχλό για την επιτυχήανάπτυξή της. Σήμερα, η εταιρείααπασχολεί 300 περίπουάτομα, χωρίςναυπολογίζουμετουςέμμεσααπασχολούμενους, συνεργάτες και προσωπικό συνεργατών.
Το όραμα της Coral είναι να αποτελεί την πρώτη επιλογή του πελάτη, με ανθρώπινο πρόσωπο και σεβασμό στο περιβάλλον. Η στρατηγική μας είναι να αναβαθμίζουμε διαρκώς τις υπηρεσίες μας προκειμένου να ανταποκρινόμαστε στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς και των πελατών μας και να διαφοροποιούμαστε από τον ανταγωνισμό σε όλα τα επίπεδα. Η καθημερινή μας λειτουργία, αλλά και αυτή των συνεργατών μας, χαρακτηρίζεται από την απαρέγκλιτη τήρηση του κώδικα δεοντολογίας της εταιρείας (των Γενικών Επιχειρησιακών Αρχών μας) που στοχεύουν μεταξύ άλλων στην εφαρμογή της αρχής της αειφόρου ανάπτυξης, στην ανάπτυξη ενός πλαισίου για την υγεία, την ασφάλεια και το περιβάλλον, στη συμμόρφωση με την ισχύουσα νομοθεσία και στην ανάπτυξη και υλοποίηση ενός διαρκούς προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που θα αφουγκράζεται τα σύγχρονα προβλήματα της κοινωνίας μας.
Στην προσπάθειά μας να ενισχύσουμε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημά μας, έχουμε αφιερώσει σημαντικό τμήμα των επενδύσεών μας τα τελευταία χρόνια στη διαφοροποίηση προϊόντων και υπηρεσιών, με τα οποία προσπαθούμε να προσθέτουμε αξία στα χρήματα των καταναλωτών.
Μέσα από τις δραστηριότητες μας και με τον ίδιο πάντοτε σεβασμό προς τους καταναλωτές, τους συνεργάτες και το προσωπικό μας θα εξακολουθήσουμε να έχουμε και στο μέλλον τις ίδιες στενές σχέσεις εκτίμησης με την ελληνική κοινωνία προσφέροντάς της τις συνθήκες για μια καλύτερη ποιότητα ζωής και συνεισφέροντας στην κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη της χώρας μας μέσα σε ένα σταθερό και ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Το χαμόγελο, η ευγένεια, η αυθεντική επικοινωνία και εξυπηρέτηση, το ΄Καλώς Ήρθατε στη Shell’ είναι στο DNA της Coral. Για αυτό και το όραμά μας είναι να "Να γίνουμε διάσημοι για την εξυπηρέτησή μας, παρέχοντας στους πελάτες μία ευχάριστη, φιλόξενη και πάνω από όλα ασφαλή εμπειρία". Φέτος λοιπόν και για 4η συνεχόμενη χρονιά συμμετέχουμε ενεργά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Τα εταιρικά πρατήρια της Coral έχουν προγραμματίσει δράσεις με σκοπό να γιορτάσουμε μαζί με τους πελάτες μας την ξεχωριστή αυτή εβδομάδα. Δράσεις που περιλαμβάνουν μπαλόνια, κεράσματα, χαμόγελα και εξαιρετική εξυπηρέτηση που θα κάνει τους πελάτες μας να χαμογελάσουν και να νιώσουν σαν το σπίτι τους. Εφαρμόζοντας παράλληλα όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφάλεια & υγιεινής, σε μία δύσκολη χρονική περίοδο, όπου η υγεία όλων μας αποτελεί προτεραιότητα. Επιπρόσθετα, οι πελάτες που θα συμμετέχουν στην έρευνα των πρατηρίων ‘Πείτε μας τη Γνώμη Σας’ για την εβδομάδα 5-10 Οκτωβρίου, θα κερδίσουν 50 επιπλέον πόντους στην κάρτα Smart Club. Ευχαριστούμε όλους για την εμπιστοσύνη σας.
Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας να γιορτάσετε ΜΑΖΙ μας την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετέχουν και να γιορτάσουν την αξία της Εξυπηρέτησης μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: