Η Response, εδώ και 28 συνεχή χρόνια, αναπτύσσει επαγγελματικές δεξιότητες στα στελέχη διακεκριμένων ελληνικών και πολυεθνικών εταιριών που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά. Αποτελεί ένα εξαιρετικό φαινόμενο εταιρίας «εντάσεως γνώσης», που παραμένει σταθερή και πρωτοπόρα στον τομέα της ανάπτυξης Στελεχών.
Με περισσότερες από 20.000 ημέρες εκπαίδευσης, υποστηρίζουμε σταθερά τη συνεχιζόμενη μάθηση των εκπαιδευόμενων επικεντρώνοντας στην ανάδειξη των πιο δυναμικών τους στοιχείων.
Αναπτύσσουμε στρατηγικές συνεργασίες με παγκόσμιους ηγέτες στο χώρο του Learning and Development, προκειμένου να φέρουμε καινοτομία στην γνώση και να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των πελατών μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οι παρεμβάσεις μας επικεντρώνονται στις ανάγκες των πελατών επιδιώκοντας μακράς διάρκειας αποτελέσματα. Πιστεύουμε στις μακροχρόνιες προσωπικές σχέσεις και στη δυνατότητά μας να φέρουμε την αλλαγή συμπεριφοράς στις ομάδες μας για την επίτευξη του κοινού στόχου. Ενδυναμώνουμε τα στελέχη των εταιρών, που συναλλάσσονται με τους πελάτες, ενισχύοντας χαρακτηριστικά και διαμορφώνοντας δεξιότητες που θα φέρουν μετρήσιμα αποτελέσματα στον οργανισμό.
Η Response στηρίζει το έργο του MAKE A WISH
Η Response στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών 1-6 Οκτ 2018, θα υλοποιήσει δωρεάν προς τα στελέχη του MAKE A WISH (μη κερδοσκοπικός οργανισμός) ολοκληρωμένη διαδραστική εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Εσωτερικού Πελάτη και Δωρητή, με βάση το Σύστημα Integrity Service. Τo Μake-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) πραγματοποιεί τις πιο βαθιές επιθυμίες παιδιών 3-18 ετών, με σοβαρές και απειλητικές ασθένειες, ενισχύοντας τον αγώνα τους για ζωή, με Χαρά, Δύναμη και Ελπίδα.
Σεβόμενοι το έργο που επιτελείται από την ομάδα του MAKE A WISH, θεωρούμε ότι η προσφορά μας και η προβολή της δραστηριότητας από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών θα ενισχύσει το ανεκτίμητο έργο που συντελείται από το MAKE A WISH.
Λίγα Λόγια για το MAKE A WISH
Το Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος πραγματοποίησε την πρώτη ευχή παιδιού στις 6 Μαρτίου 1997 και έχει πλέον εκπληρώσει 2.000 ευχές παιδιών με απειλητικές ασθένειες. Με αξίες την έμφαση στο παιδί, την ακεραιότητα, την επίδραση του έργου, την καινοτομία και το αίσθημα της κοινότητας, πραγματοποιεί αξέχαστες εμπειρίες για τα παιδιά με τη βοήθεια εθελοντών και την ενίσχυση δωρητών.
Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας να γιορτάσετε ΜΑΖΙ μας την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετέχουν και να γιορτάσουν την αξία της Εξυπηρέτησης μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: