Σκοπός μας είναι να προστατεύουμε και να φροντίζουμε τους ανθρώπους καθημερινά. Η Diversey ήταν και θα είναι πάντα πρωτοπόρα με λύσεις που κάνουν την ζωή μας πιο εύκολη. Παρέχουμε διαρκώς επαναστατικές τεχνολογίες καθαρισμού και υγιεινής που προσφέρουν απόλυτη σιγουριά στους πελάτες μας, σε όλους τους κλάδους της αγοράς παγκοσμίως. Σε αυτούς περιλαμβάνονται : διαχείριση εγκαταστάσεων, φιλοξενία, υγεία, μαζική εστίαση και λιανικό εμπόριο μαζί με βιομηχανίες τροφίμων και ποτών. Η Diversey είναι μια εταιρεία παροχής προϊόντων, συστημάτων και υπηρεσιών καθαρισμού και υγιεινής που ενσωματώνουν αποτελεσματικά χημικά, μηχανήματα και βιώσιμες λύσεις. Κάθε ενέργειά μας βασίζεται στην εγγενή πεποίθηση ότι ο καθαρισμός και η υγιεινή είναι βασικά στοιχεία της ζωής μας και ότι το έργο μας συνιστά μια υπηρεσία ζωτικής σημασίας. Αξιοποιώντας τα 95 χρόνια εμπειρίας και γνώσης, η Diversey αναπτύσσει τεχνολογίες καθαρισμού που σώζουν ζωές παρέχοντας μια προσαρμοσμένη, πελατοκεντρική προσέγγιση που ενισχύει τις βιώσιμες λύσεις. Προστατεύουμε και βελτιώνουμε το περιβάλλον ενώ δραστηριοποιούμαστε θέτοντας τις ανάγκες των πελατών μας στο επίκεντρο κάθε ενέργειάς μας. Η ηθική δέσμευση της Diversey αποτυπώνεται σε όλα τα προϊόντα μας και στις καθημερινές μας σχέσεις με τους εργαζόμενους, τους πελάτες μας και τον πλανήτη. Η ηθική αυτή αποτελεί την βάση της δέσμευσης μας να είμαστε πρωτοπόροι στο μέλλον και δημιουργοί συνδεσιμότητας και καινοτομίας για τους πελάτες μας. για παροχή πρωτοποριακών λύσεων που συνδέουν τις ανάγκες των πελατών μας με την καινοτομία. Το Internet of Clean™ είναι κομβικής σημασίας για την αγορά μας, καθώς συνδέει την αναλυτική σκέψη με τη μηχανική λειτουργία. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζουμε ότι η ανάλυση δεδομένων για τον καθαρισμό και την υγιεινή μετατρέπεται σε αποτελεσματική λειτουργία της επιχείρησης και σε καλύτερη αξιοποίηση του ανθρώπινου κεφαλαίου. Η Diversey συμβάλλει στη δραστική βελτίωση της παραγωγικότητας σε χαμηλότερα συνολικά λειτουργικά κόστη και προστασία της επωνυμίας της επιχείρησής σας. Τα κεντρικά γραφεία της Diversey βρίσκονται στην Fort Mill της Βόρειας Καρολίνας στις Η.Π.Α. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.diversey.com ή ακολουθήστε μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
ΛΟΓΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΕΙΕΠ
Η ανταλλαγή εμπειριών, η απόκτηση εξειδικευμένης γνώσης στο χώρο της Εξυπηρέτησης πελατών, η πιστοποίηση σε μια διαρκή προσπάθεια για περαιτέρω ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού μας μας οδήγησε να ενταχθούμε στο ΕΙΕΠ,συμφωνώντας απόλυτα με την αποστολή και τους στόχους του.
Kick-off event: Προσαρμοζόμενοι στη νέα πραγματικότητα ξεκινάμε την εβδομάδα με ένα σύντομο video-μήνυμα από τον Γενικό Διευθυντή της εταιρείας κ. Βασιλάκο μέσω του οποίου θα γίνει και η ανακοίνωση του προγράμματος των εκδηλώσεων. Το video θα αναρτηθεί στα social media της εταιρείας.
Διακόσμηση- collage:
Δημιουργία ειδικού logo & μηνύματος για την εβδομάδα εξυπηρέτηση πελατών
Προβολή των εκδηλώσεων στους πελάτες- Social Media:
Ειδικό banner στην υπογραφή των εταιρικών emails που ενημερώνει τους παραλήπτες για τη συμμετοχή της Diversey στην εβδομάδα εξυπηρέτησης πελάτη.
Ηχητικό μήνυμα στο τηλεφωνικό κέντρο για την εβδομάδα εξυπηρέτησης πελατών.
Eνημέρωση των πελατών με e-mail, posts στα social media.
Ειδικά quiz γνώσης των προϊόντων και εφαρμογής τους με δώρα στους νικητές κατά την διάρκεια της Εβδομάδας
CEO & Sales Managers as Customer Service Representative
Ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας κύριος Γιώργος Βασιλάκος καθώς και οι Διευθυντές Πωλήσεων θα μεταφερθούν κατά την έναρξη της Εβδομάδας εξυπηρέτησης πελατών στο τμήμα Customer Service έχοντας την ευκαιρία να απαντήσουν στις κλήσεις πελατών με στόχο την προβολή της λογικής της εβδομάδας καθώς και της συλλογής προτάσεων βελτίωσης.
Θεματικά webinar
Virtual Communication Skills - Webinar: Με αφορμή την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και τονέο τρόπο επικοινωνίας που έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες, η κα Δήμητρα Σαρδελή, Customer Service Supervisor GR,RO,SI, θα πραγματοποιήσει ένα webinar με θέμα τους νέους διαδικτυακούς τρόπους επικοινωνίας που καλούμαστε να χρησιμοποιούμε καθημερινά για να πραγματοποιούμε συναντήσεις.
Remote Guidance Webinar: Πραγματοποίηση από το Τεχνικό Τμήμα της εταιρείας ενός μίνι διαδραστικού σεμιναρίου με στόχο την εξοικείωση με το νέο εργαλείο Diversey Remote Guidance! Το Diversey Remote Guidance επιτρέπει στους πελάτες μας και σε ένα μέλος του Τεχνικού τμήματος, να συναντηθούν online, σε πραγματικό χρόνο με τη χρήση της πλατφόρμας και της κάμερας του κινητού τους για παροχή και λήψη διαδραστικής βοήθειας οπουδήποτε, στη στιγμή! Το υλικό στησυνέχεια θα μοιραστεί μέσω newsletter σε όλη τη βάση πελατών μας.
Επισκέψεις στελεχών όλων των τμημάτων (Εξυπηρέτηση Πελατών, του Marketing, της Γενικής Διεύθυνσης, Logistics κ.α.) σε πελάτες
Προβολή της λογικής της εβδομάδας στους πελάτες και πρόσκληση τους στο να οργανώσουν αντίστοιχες εκδηλώσεις
Συλλογή προτάσεων βελτίωσης από πελάτες και ανάδειξης καλών πρακτικών που ήδη μας ξεχωρίζουν.
Ενημέρωση των πελατών για το πρόγραμμα κοινωνικής υπευθυνότητας της Linens for Life, γιατην ανακύκλωση χρησιμοποιημένων λευκών ειδών των ξενοδοχείων, ώστε να καλύπτονται ανάγκες των τοπικών κοινοτήτων.
Προσφορά μασκών πολλαπλών χρήσεων που έχουν δημιουργηθεί μέσω του προγράμματος Linens for Life στους πελάτες μας.
Αυστηρή τήρηση των μέτρων προστασίας!!
Diversey’s Hellas People
Λόγω της ιδιαίτερης περιόδου που διανύουμε και της περιορισμένης δυνατότητας μας να βρεθούμε όλοι μας στο πλευρό των πελατών μας όπως συνηθίζουμε, σκεφτήκαμε να δημιουργήσουμε τη φωνήτης εταιρείας μέσα από ένα κολλάζ φωτογραφιών και βίντεο. To υλικό θα δημοσιευτεί στα social media της εταιρείας!
Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας να γιορτάσετε ΜΑΖΙ μας την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετέχουν και να γιορτάσουν την αξία της Εξυπηρέτησης μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: