Η ιστοσελίδα novibet.gr ανήκει στην εταιρεία Logflex Limited που λειτουργεί νομίμως και είναι αδειοδοτημένη για να προσφέρει μέσα από την πλατφόρμα της, υπηρεσίες διαδικτυακού αθλητικού στοιχήματος και καζίνο.
Η εταιρεία λειτουργεί νόμιμα στην Ελλάδα από το 2011.
Στόχος μας στη Novibet είναι να παρέχουμε στους παίχτες μας μια εύχρηστη πλατφόρμα, αξιόπιστο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών κια κορυφαίες υπηρεσίες σε ένα ασφαλές κι ευχάριστο περιβάλλον.
********************************
1. Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας σας ως μέλος του ΕΙΕΠ;
Το όραμα και οι στόχοι του ΕΙΕΠ, σχετικά με την εξυπηρέτηση των πελατών, συμπίπτουν απόλυτα με τη φιλοσοφία μας.
Κοινή μας επιδίωξη αποτελεί η βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, τομέας στον οποίο η Novibet επενδύει στοχευμένα και με συνέπεια, αναβαθμίζοντας το προϊόν της.
2. Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας -από το Ινστιτούτο- μελλοντικά;
Η διαρκής προσέλκυση καταξιωμένων στον επιχειρηματικό κόσμο μελών, αποτελεί την επιβεβαίωση μίας σταθερά ανοδικής πορείας. Το σύνολο των δραστηριοτήτων του Ινστιτούτου, δε, καταδεικνύει έναν ζωντανό οργανισμό, που δεν σταματά να εξελίσσεται. Βάσει της μακρόχρονης εμπειρίας του ΕΙΕΠ, προσδοκούμε σε ανταλλαγή τεχνογνωσίας με άλλες κορυφαίες πολυεθνικές εταιρείες, ακόμα και από διαφορετικούς χώρους, με γνώμονα πάντα την ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των μελών μας.
3. Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;
Εξειδίκευση, ευγένεια, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα. Οι παίκτες της Novibetαπολαμβάνουν ποιοτική και αποτελεσματική εξυπηρέτηση, όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, μέσω τηλεφώνου, livechat, skype, messengerκαι e-mail. Η διατήρηση της σχέσης εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει με τα μέλη μας αποτελεί για εμάς βασική προτεραιότητα. Προς αυτή την κατεύθυνση, το προσωπικό του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών εκπαιδεύεται διαρκώς και διαθέτει την εμπειρία να ανταποκρίνεται με τον ίδιο σεβασμό σε κάθε περίπτωση.
Η Novibet είναι τα μέλη της και η ικανοποίηση των αναγκών τους χαρά μας.
We're always working with a keen eye on promoting an environment where inspiration, learning, & fun are highly fostered.
Inspirational
Our General Manager, Mr. Nikos Olympitis, along with the Heads of other business departments, joined the CS team and shared their sincere appreciation & gratitude for the team's work ethic and commitment.
Educational
Special trainings were conducted to keep our CS team up-to-date with the industry's trends. Also, people from other departments were invited to attend job shadowing sessions! Our CS team created "test-profiles," introduced us to the world of Customer Support, and let us know what it takes to handle challenging cases successfully and to become a CS Champion!
Fun
Yummy cookies, pizza, and an exceptional sketcher were the company of our CS team throughout the week! Last but definitely not least, it was the CS NoviStars Awards time of the year! The team voted for ten categories, and the winners were given personalized out-of-the-box gifts!
Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας να γιορτάσετε ΜΑΖΙ μας την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετέχουν και να γιορτάσουν την αξία της Εξυπηρέτησης μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: