Η STOP ιδρύθηκε το 1978 στον Πειραιά και ηγείται στην αγορά των Μέσων Ατομικής Προστασίας κατασκευάζοντας και αντιπροσωπεύοντας ποιοτικά προϊόντα όπως είδη ένδυσης, υπόδησης, γάντια, εξοπλισμό ασφαλείας, προστασία κεφαλής, προστασία από πτώση, προστασία αναπνοής και ανιχνευτές αερίων. Από την πρώτη στιγμή είμαστε πιστοί στην αποστολή μας· Να παρέχουμε ασφάλεια, εκπαίδευση και υποστήριξη σε κάθε εργαζόμενο.
Δεσμευόμαστε να παρέχουμε προϊόντα και υπηρεσίες με αίσθημα ευθύνης ανταποκρινόμενοι στις προσδοκίες του κοινωνικού συνόλου με γνώμονα τις αξίες μας. Τα ανθρώπινα δικαιώματα, η ισότητα, η διαφάνεια, η περιβαλλοντική ευθύνη, η υγεία και ασφάλεια είναι βασικοί πυλώνες των δραστηριοτήτων μας. Οι προμηθευτές μας αξιολογούνται βάσει των επιχειρησιακών δυνατοτήτων τους αλλά και της αποδοχής των δικών μας περιβαλλοντικών και κοινωνικών πρότυπα.
Το έμπειρο και εκπαιδευμένο προσωπικό μας, παρέχει καθοδήγηση και τεχνική υποστήριξη. Στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις μας στον Πειραιά και το Rotterdamλειτουργούν τμήματα Πωλήσεων, CustomerService, Παραγωγής, Αποθήκες, Κέντρο εκπαίδευσης και Τμήμα Service.
Με αποθηκευτική ικανότητα 3.500 m2 και πλήρη γκάμα περισσότερων από 7.000 κωδικών προϊόντων επιτυγχάνουμε τη συλλογή περισσοτέρων από 150 παραγγελιών καθημερινά μέσω WMSτελευταίας τεχνολογίας. Οι εκτυπωτικές και κεντητικές μηχανές μας, δίνουν τη δυνατότητα προσωποποίησης των ρούχων εφαρμόζοντας το λογότυπο κάθε εταιρείας με υψηλής ποιότητας αποτελέσματα.
Πραγματοποιούμε πωλήσεις σε όλο τον κόσμο μέσω των logisticscenter μας σε Πειραιά και Rotterdamαλλά και μέσω συνεργαζόμενων αποθηκευτικών χώρων σε Σιγκαπούρη, Μανίλα, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Νιγηρία και Κύπρο.
Παράγουμε τη δική μας σειρά τεχνικών ρούχων υψηλής ποιότητας όπως FR/ ASφόρμες, FR/ ASπαρκά, δερμάτινα – βραδυφλεγή ενδύματα, εξοπλισμό πυροσβεστών, εξοπλισμό χυτηρίου και ηλεκτροσυγκόλλησης, ρουχισμό για τη βιομηχανία τροφίμων, ρουχισμό για τις υπηρεσίες υγείας.
Το κέντρο Service της Stopστον Πειραιά διασφαλίζει ολοκληρωμένο service των οργάνων μέτρησης αερίων της Honeywell και των συστημάτων προστασίας αναπνοής της 3Μ Scott και της Sündstrom. Παρέχουμε επιθεώρηση, συντήρηση, επισκευή, βαθμονόμηση και πιστοποίηση.
Έχουμε λάβει πιστοποίηση κατά ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 και ISO 45001:2018 από τον Lloyd’s Register
Έχουμε λάβει πιστοποίηση OEKO-TEX® για την παραγωγή ρουχισμού απαλλαγμένου από βλαβερές ουσίεςΕίμαστε μέλη του BTTGTM Personal Protective Equipment Club
Είμαστε μέλη της International Marine Purchasing Association (IMPA)
Είμαστε μέλη της ShipServ
Είμαστε μέλη της W.I.M.A. (Worldwide Industrial & Marine Association)
*****************************************
- Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας σας ως μέλος του ΕΙΕΠ;
Η έννοια της βέλτιστης εξυπηρέτησης των πελατών μας διακατέχει την εταιρία μας από την αρχή της ίδρυσής της. Βάσει αυτού, η εταιρία μας αναζητά τη συνεχή βελτίωση για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις σύγχρονες απαιτήσεις της εξυπηρέτησης τόσο των εσωτερικών όσο και εξωτερικών πελατών μας. Γνωρίζοντας το έργο του ΕΙΕΠ και την εξειδίκευση μέσω των δράσεων του στο πεδίο της εξυπηρέτησης, θεωρούμε ότι θα έχουμε σημαντικά οφέλη από την ανταλλαγή πληροφοριών, βέλτιστων πρακτικών και εκπαιδεύσεων για το σύνολο του οργανισμού μας.
- Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας – από το Ινστιτούτο – μελλοντικά;
Μέχρι σήμερα γνωρίζουμε το ΕΙΕΠ μέσω τρίτων καθώς και μέσω του διαδικτύου όπου κοινοποιούνται οι δράσεις. Θα θέλαμε λοιπόν να διαπιστώσουμε στην πράξη πως μπορούμε να επωφεληθούμε περαιτέρω ως μέλη και να γνωρίσουμε καλές πρακτικές από τις υπόλοιπες εταιρίες που συμμετέχουν.
- Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;
Για την εταιρία μας η εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί έναν διαρκή στόχο του οποίου η ροή και τα αποτελέσματα παρακολουθούνται συστηματικά μέσω των εργασιών πιστοποίησης ISO. Εκπαιδεύουμε όλους τους εργαζόμενους μας στο αντικείμενο τους, τους καθοδηγούμε και υποστηρίζουμε έτσι ώστε να ενημερώνουν και συμβουλεύουν τους πελάτες μας με τρόπο που θα διασφαλίζουμε τον μέγιστο βαθμό ικανοποίησης τους. Η ικανοποίηση του πελάτη παρακολουθείται μέσω ερωτηματολογίων τα οποία αποστέλλονται ετησίως καθώς και μέσω της λήψης αναφορών για παράπονα. Οι πληροφορίες επεξεργάζονται και αξιολογούνται με σκοπό την συνεχή βελτίωση στην προσέγγιση, την εισαγωγή νέων προϊόντων ή την τροποποίηση των υπαρχόντων. Σκοπός μας είναι η εξυπηρέτηση του πελάτη ολοκληρωμένα και σταδιακά να επεκταθεί σε όλα τα τμήματα της εταιρίας μας και να γίνει μέρος της κουλτούρας μας.
Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας να γιορτάσετε ΜΑΖΙ μας την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετέχουν και να γιορτάσουν την αξία της Εξυπηρέτησης μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: