Οι υπηρεσίες ταχυμεταφορών των ΕΛΤΑ άρχισαν να προσφέρονται στην ελληνική αγορά το 1987. Η υπηρεσία ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ ήταν η πρώτη υπηρεσία που προσφέρθηκε ως υπηρεσία courier στην χώρα.
Το 2000 ιδρύθηκε από τα ΕΛΤΑ η θυγατρική εταιρία «ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ Α.Ε.», αποτελώντας συνέχεια της υπηρεσίας ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ.
Τον Σεπτέμβριο 2024, η εταιρία «ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ Α.Ε.» συγχωνεύθηκε με την «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ Α.Ε.». Πλέον, έχοντας συνενώσει τις δυνάμεις ΕΛΤΑ Courier και ΕΛΤΑ, συνεχίζουμε να παρέχουμε τις αξιόπιστες υπηρεσίες που γνωρίζετε και εμπιστεύεστε.
Με τις υπηρεσίες εξωτερικού Special Priority Mail (SPM), Express Mail Services (EMS) και Fast Parcel Cyprus (FPC) εξασφαλίζεται η γρήγορη και αξιόπιστη ταχυμεταφορά οποιουδήποτε ταχυδρομικού αντικειμένου, σε οποιοδήποτε προορισμό στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Περισσότερα από 200 σημεία εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα και 500.000 σε όλο τον κόσμο
500+ οχήματα και δίκυκλα
20,5+ εκατομμύρια διακινηθέντα αντικείμενα ετησίως
Όραμα
Θέλουμε να γίνουμε η πρώτης επιλογής εταιρία ταχυμεταφορών στην Ελλάδα, παρέχοντας υψηλού επιπέδου ψηφιακές υπηρεσίες με έμφαση στο last mile, με είσοδο σε νέες αγορές και σεβασμό στο περιβάλλον.
Αποστολή μας, εσείς!
Να είμαστε μία καινοτόμος και σύγχρονη εταιρία ταχυδρομικών υπηρεσιών & ταχυμεταφορών και εφοδιαστικής αλυσίδας παρέχοντας ψηφιοποιημένες υπηρεσίες υψηλής ποιότητας με ασφάλεια, ταχύτητα και αξιοπιστία με στόχο τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των πελατών μας.
Πρόγραμμα Δράσεων Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών 2021
•Διοργάνωση events για γνωριμία με το τμήμα αλλά και του νέου Αυτόματου Συστήματος Διαλογής που σκοπό έχει την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Το event πραγματοποιήθηκε τόσο εντός των εργαζόμενων της εταιρείας,όσο και σε πελάτες, συνεργάτες αλλά και εκπαιδευτικά ιδρύμτα (επισυνάπτονται φωτογραφίες)
•Δημιουργία μικρών δώρων που μοιράστηκαν στους εργαζόμενους της εταιρείας μας. Τα δώρα συσκευάστηκαν με πουγκιά που τα προμηθευτήκαμε από τον Οργανισμό ‘’Το Χαμόγελο του Παιδιού’’ ώστε να ενισχύσουμε επιπλέον το έργο του.
•Δημιουργία Reports για την εξυπηρέτηση μέσω Social Media των πελατών μας
•Δημιουργία ερωτηματολογίων για τους συνεργάτες στα πρακτορεία για να δούμε τον τρόπο και τα μέσα που χρησιμοποιούν για την εξυπηρέτηση πελατών
Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας να γιορτάσετε ΜΑΖΙ μας την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετέχουν και να γιορτάσουν την αξία της Εξυπηρέτησης μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: