Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd., σχεδιάζει, διαθέτει και προωθεί ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν όλες τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου.
Κατέχει ηγετική θέση στην ασφαλιστική αγορά και συνεργάζεται με ευρύ δίκτυο ασφαλιστικών συνεργατών σε όλη την Ελλάδα. Επιτυγχάνει σταθερά ισχυρή κερδοφορία και διαθέτει υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια που υπερκαλύπτει τις ευρωπαϊκές εποπτικές απαιτήσεις με σκοπό να είναι κάθε στιγμή σε θέση να εκπληρώνει άμεσα τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει για τους ασφαλισμένους της.
Αναγνωρίζοντας την ευθύνη της απέναντι στην κοινωνία, έχει δεσμευθεί να επιστρέφει σε αυτήν μέρος των κερδών της κάθε χρόνο, μέσα από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, το οποίο περιλαμβάνει ουσιαστικές δράσεις και επενδύσεις: για την ποιότητα ζωής και την αναβάθμισή της, για την προώθηση της εκπαίδευσης και του πολιτισμού, για την επιχειρηματικότητα και την οικονομία, με περισσότερες επιλογές και αισιοδοξία για το μέλλον.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το eurolife.gr.
Η εξυπηρέτηση μας αφορά όλους… γι’ αυτό συνεχίζουμε μαζί!
Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι μια μεγάλη γιορτή για εμάς. Εδώ και πέντε χρόνια συμμετέχουμε με τις δράσεις μας στο θεσμό και γιορτάζουμε μαζί με τους ανθρώπους και τους πελάτες μας! Για όλους εμάς στη Eurolife FFH, αυτό που έχει τη μεγαλύτερη αξία είναι να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό στην εξυπηρέτηση, φροντίζοντας ώστε η εμπειρία των πελατών και των συνεργατών μας να είναι ισοδύναμη της εμπιστοσύνης και της προτίμησής τους.
Είμαστε πάντα στο πλευρό τους, ακούμε με προσοχή αυτά που έχουν να μας πουν και ανταποκρινόμαστε με συνέπεια και επαγγελματισμό στις ανάγκες και τις επιδιώξεις τους. Ο άνθρωπος, ο πελάτης, ο συνεργάτης είναι στο DNA όλων μας των δραστηριοτήτων. Ο δικός μας στόχος είναι πάντα να μαθαίνουμε από κάθε άνθρωπο που επικοινωνεί μαζί μας, ώστε να γινόμαστε καλύτεροι και να μπορούμε να τους εξυπηρετούμε ακόμα πιο άμεσα, ακόμα πιο αποτελεσματικά.
Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι, φυσικά, μια μεγάλη ευκαιρία να αναγνωρίσουμε το έργο των ανθρώπων της Eurolife FFH που έρχονται καθημερινά σε επαφή με τους πελάτες μας. Είναι οι άνθρωποι εκείνοι που αποτελούν το πρόσωπο της εταιρείας μας, εκείνοι που είναι στην πρώτη γραμμή, ακούν με προσοχή αυτά που έχει να τους πει ο κάθε πελάτης και αναλαμβάνουν να του βρουν τις λύσεις που χρειάζεται.
Παρόλο που εδώ και πάνω από ένα χρόνο, εργαζόμαστε και από το σπίτι, η ποιότητα της εξυπηρέτησης και όλα αυτά που μας κάνουν να ξεχωρίζουμε δεν έχουν επηρεαστεί καθόλου. Η θετική μας διάθεση, η αισιοδοξία, ο επαγγελματισμός μας δεν έχουν αλλάξει. Αντιμετωπίζουμε κάθε άνθρωπο με την ίδια συνέπεια και δίνουμε στους πελάτες μας να καταλάβουν ότι για εμάς είναι όλοι ξεχωριστοί.
Το φετινό μας motto περικλείει αυτήν ακριβώς τη φιλοσοφία.
Enable. Enjoy. Create.
Είμαστε δίπλα στους πελάτες μας, όποια στιγμή μας χρειαστούν, άμεσα και αποτελεσματικά, απολαμβάνουμε το έργο μας, πάντα με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτησή τους, και δημιουργούμε τα εργαλεία, ώστε να τους διευκολύνουμε και να είμαστε δίπλα τους σε κάθε φάση της ζωής τους.
Συνεχίζουμε μαζί και γιορτάζουμε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών με μια σειρά από δράσεις που στόχο έχουν να υπενθυμίσουν σε όλους ότι τη σημασία της εξυπηρέτησης και την αξία της για τη σχέση ενός οργανισμού με κάθε άνθρωπο που τον εμπιστεύεται και τον προτιμά.
Το ισόγειο της εταιρείας μας θα διακοσμηθεί με banners για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, ώστε κάθε άνθρωπος που θα μας επισκεφθεί να γνωρίζει ότι γιορτάζουμε αυτόν τον πολύ σημαντικό θεσμό.
Οι άνθρωποι του Eurolife Experience Center θα χωριστούν από την πρώτη ημέρα σε ομάδες, ώστε να συμμετάσχουν όλοι σε ένα διαδραστικό online παιχνίδι. Οι ομάδες θα πρέπει να συνεργαστούν, να ενώσουν τις δυνάμεις και τις… σκέψεις τους, με σκοπό να βρεθούν στην κορυφή και να διεκδικήσουν δώρα!
Αντλώντας έμπνευση από το φετινό μας motto, φτιάχνουμε digital κάρτες με μηνύματα για την εξυπηρέτηση, οι οποίες εμφανίζονται κατά την έναρξη των υπολογιστών μας και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως background στα online meetings μας.
Είμαστε περήφανοι για το φετινό μας motto, το οποίο συνοψίζει τον τρόπο που εργαζόμαστε για τους πελάτες μας. Γι’ αυτό και το προσθέτουμε και φέτος στις υπογραφές των emails μας!
Διοργανώνουμε ένα webinar, με την καθοδήγηση της Hellas EAP, για όλους τους ανθρώπους του Eurolife Experience Center, με θέμα “Self-Care: The Positive Psychology Way”.
Έχουμε προγραμματίσει online παρουσιάσεις με updates για όλα τα εργαλεία που χρησιμοποιεί η εταιρεία μας για την εξυπηρέτηση πελατών και συνεργατών, ώστε όλοι οι άνθρωποί μας να γνωρίζουν με σαφήνεια τα projects που υλοποιούμε.
Κάθε ημέρα θα παρακολουθούμε και θα συζητάμε videos με case studies από επιτυχημένα παραδείγματα εξυπηρέτησης πελατών σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο στόχος μας: φυσικά, να βλέπουμε τις καλές πρακτικές, όπου κι αν έχουν υλοποιηθεί, ώστε να αντλούμε έμπνευση και να γινόμαστε καλύτεροι!
Θα μοιραστούμε μεταξύ μας τις πιο πολύτιμες εμπειρίες μας από την εξυπηρέτηση πελατών, ανταλλάζοντας γνώσεις, ιδέες και δράσεις!
Θα δούμε ένα video, στο οποίο οι άνθρωποί μας μοιράζονται τις δικές τους σκέψεις στην ερώτηση «τι σημαίνει για εσένα η εξυπηρέτηση».
Τέλος, η αναμνηστική μας φωτογραφία θα είναι και φέτος online – ένα κολλάζ με selfies των ανθρώπων του Eurolife Experience Center!
Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας να γιορτάσετε ΜΑΖΙ μας την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετέχουν και να γιορτάσουν την αξία της Εξυπηρέτησης μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: