Εξασφαλίζοντας αποτελέσματα υψηλών επιδόσεων για τους συνεργάτες της και ενεργώντας proactively για την εκπλήρωση των επιχειρηματικών τους αναγκών, η Generation Y - International eBusiness Hub κατέχει ηγετική θέση στους τομείς του e-commerce και του digital transformation. Υπηρετώντας το όραμα της συν-δημιουργίας του ψηφιακού μέλλοντος, επενδύει στρατηγικά στην ανάπτυξη και την ευημερία των συνεργατών της, δημιουργώντας ισχυρές, δια βίου σχέσεις.
Στην 20ετή πορεία έχει καταφέρει να αναδειχθεί σε leader στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς έχει υλοποιήσει τα περισσότερα επιτυχημένα ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα, ενώ διατηρεί και εκτενές πελατολόγιο στο εξωτερικό, τα οποία με τις καινοτομίες που περιλαμβάνουν, τα εμπορικά εργαλεία και τους αυτοματισμούς, αποτελούν ολοκληρωμένες και αποδοτικές λύσεις προς τους συνεργάτες μας, σε επίπεδο όγκου πωλήσεων με παράλληλα χαμηλά λειτουργικά κόστη. Παρέχοντας υπηρεσίες σε 24 χώρες σ’ όλο τον κόσμο και λειτουργώντας γραφεία σε 10 απ’ αυτές, ειδικευόμαστε στη δημιουργία καινοτόμων ηλεκτρονικών καταστημάτων και Β2Β εφαρμογών, καθώς και την προώθησή τους μέσω δημιουργικών και στοχευμένων ενεργειών digital marketing, εξατομικευμένων για τον κάθε συνεργάτη της.
Με την πολυετή εμπειρία και περισσότερα από 2.500 projects, η Generation Y έχει αναπτύξει 9 business units: Έρευνα Αγοράς, Design, Development, Mobile, Branding, Performance Marketing, Business Consultancy, Data Analysis & Reporting, Insurance.
Οι παρεχόμενες υπηρεσίες της Generation Υ συμπεριλαμβάνουν μεταξύ των άλλων:
Σχεδίαση και υλοποίηση έρευνας αγοράς (πρωτογενής & δευτερογενής),
(Digital) business consulting & strategy,
Tailor-made web design,
Custom web development,
Custom web applications,
Σχεδίαση και υλοποίηση προσωποποιημένου digitalmarketingplan,
Σχεδίαση και υλοποίηση social media strategies,
Σχεδίαση και υλοποίηση branding campaigns (phygital, digital activations),
Strategic search engine optimization,
Custom mobileapplications.
Ως Generation Y, η ποιότητα, η εξειδίκευση των συνεργατών και το παραγωγικό αποτέλεσμα είναι βασική φιλοσοφία της μεθόδου λειτουργίας μας. Η αποτελεσματικότητα και η απόδοση των υπηρεσιών μας, μάλιστα, είχε ως αποτέλεσμα την επέκταση των εργασιών της εταιρείας, πέρα από την Ελλάδα και την Κύπρο, και σε άλλες χώρες, όπως η Μεγάλη Βρετανία, οι ΗΠΑ, η Μέση Ανατολή και χώρες της Ευρώπης.
Ενδεικτικά, το εκτενές διεθνές portfolio μας περιλαμβάνει συνεργασίες με τη MarriottHotels & Resorts, την AlumilSA, τη MegatekSA, το MiddleEastEconomicSurvey, το JohnsHopkinsUniversity, το Προξενείο του Παναμά, τη LapinHouse, την Toi&moi, τα Hellenic Duty Free Shops, το Pharmacy295, τo Συνεταιρισμό Εργαστηριακών Ιατρών MEDISYN, την Berling, τη Sugarfree, το CEOClubsGreece, την Kosmocarανάμεσα σε άλλες.
Οι επιδόσεις αυτές ήρθαν ως άμεση συνέπεια της διαφορετικότητας με την οποία προσεγγίζουμε την εκάστοτε συνεργασία. Συγκεκριμένα, έχουμε επιλέξει η προσέγγισή μας τόσο κατά τη σχεδίαση και υλοποίηση του project, όσο και κατά την προώθησή του, να περνάει μέσα από την εμπορική και επιχειρηματική οπτική γωνία της επένδυσης του συνεργάτη μας. Έτσι, προχωράμε σε εις βάθος ανάλυση των επιχειρηματικών αναγκών/στόχων του (assessementphase), προκειμένου η υλοποίηση να γίνει με τέτοιο τρόπο, ώστε να έχουμε τη μέγιστη απόδοση στους στόχους που θα έχουμε θέσει μαζί του.
Η εξατομικευμένη κατασκευή (customized) βασισμένη στις πραγματικές ανάγκες του συνεργάτη, καθώς και η ταυτόχρονη ενασχόληση πολλαπλών επαγγελματιών του χώρου (σύμβουλοι ηλεκτρονικών επιχειρήσεων, SEO specialists, web designers, web developers, copywriters κ.ά.) εγγυάται το άψογο αποτέλεσμα, σε οποιοδήποτε επιτήδευμα και κλάδο δραστηριοποίησης του συνεργάτη μας.
Σημαντικό στοιχείο της εταιρικής φιλοσοφίας είναι η υποστήριξη μετά την ολοκλήρωση του project (με παρουσιάσεις και αναλύσεις των στατιστικών στοιχείων πωλήσεων της ηλεκτρονικής επιχείρησης του εκάστοτε συνεργάτη μας, άμεση ανταπόκριση σε οποιαδήποτε ανάγκη, ανάλυση των στόχων και καθορισμό νέων) μιας και πρωτεύων στόχος είναι η δημιουργία μιας αμοιβαίας σχέσης, με αποτέλεσμα μια μακροχρόνια συνεργασία που θα αποφέρει ανάπτυξη στο συνεργάτη μας (businessgrowth).
Οι τρεις εκφράσεις που μας χαρακτηρίζουν: eBusiness Experts, Performance Oriented, Results Driven.
Για την Generation Y - International eBusiness Hub η ικανοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της παίζει πρωταρχικό και καθοριστικό ρόλο στη διασφάλιση της καθημερινής εύρυθμης συνδημιουργίας που πιστά διασφαλίζει για πάνω από 20 χρόνια τώρα.
Με σκοπό να προάγει το αίσθημα συλλογικότητας και να ενδυναμώσει τις κοινωνικές σχέσεις, η Generation Y διοργάνωσε brunch, αφιερωμένο στους πολύτιμους ανθρώπους της, αναγνωρίζοντας πως ανεξαρτήτως τμήματος και εξειδίκευσης, το έργο όλων τους έχει σημαντικό αντίκτυπο σε όλες τις εκφάνσεις συνεργασιών μας, που συναποτελούν την εμπειρία πελάτη και ξεπερνούν τη σωστή εξυπηρέτησή του.
Το brunch έλαβε χώρα στις 07 Οκτωβρίου 2021 στους χώρους της Generation Y, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών. Σε συνεργασία με έμπειρη εταιρεία catering, περιλάμβανε εκτός από έτοιμα εδέσματα, και δυνατότητα ο καθένας να κάνει και τη δική του παραγγελία, πχ ομελέτας.
Δόθηκε, έτσι, μία μοναδική ευκαιρία για τη σύσφιξη των εργασιακών σχέσεων και το έμψυχο δυναμικό της Generation Y δέχθηκε με μεγάλη χαρά το έναυσμα για team bonding.
Απολαμβάνοντας τη συναναστροφή και ενδυναμώνοντας το αίσθημα συλλογικότητας και αλληλεγγύης που διέπει την shoulder-to-shoulder αξία της εταιρείας, καταφέραμε να ενισχύσουμε περαιτέρω το εύθυμο κλίμα και την ομαδικότητα που υπάρχει, το οποίο είναι κάτι που (επιθυμούμε να) εισπράττουν οι πελάτες μας, σε οποιαδήποτε συναναστροφή (touchpoint) έχουν με την Generation Y.
Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας να γιορτάσετε ΜΑΖΙ μας την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετέχουν και να γιορτάσουν την αξία της Εξυπηρέτησης μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: