H Cardlink ιδρύθηκε το 2004 και λειτουργεί το μεγαλύτερο δίκτυο τερματικών POS για πραγματοποίηση συναλλαγών με κάρτες στην Ελλάδα. Τα τερματικά της Cardlink βρίσκονται σε περισσότερα από 280.000 σημεία, εξυπηρετώντας με ασφάλεια και ταχύτητα επιχειρήσεις και καταναλωτές στην πραγματοποίηση των καθημερινών τους συναλλαγών. Η ομάδα της Cardlink μαζί με τις συνεργασίες και τις υποδομές που έχουν αναπτυχθεί παρακολουθεί τις εξελίξεις στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών και, υιοθετώντας τις τελευταίες τεχνολογίες, δημιουργεί καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που συνεχώς βελτιώνουν την συναλλακτική εμπειρία τόσο στο φυσικό όσο και το ηλεκτρονικό εμπόριο.
H Cardlink συνεργάζεται και με τις τέσσερις (4) συστημικές Τράπεζες (Alpha, Eurobank, Εθνική & Πειραιώς), καθώς και με την Τράπεζα Αττικής, για την εκκαθάριση συναλλαγών πιστωτικών και χρεωστικών καρτών
Από τον Ιανουάριο του 2015 η Cardlink είναι εταιρία του Ομίλου Quest.
Στην Cardlink απασχολούνται 85 εργαζόμενοι/στελέχη και έχουμε στενές και δυνατές σχέσεις με επιλεγμένους συνεργάτες για να διασφαλίζουμε την ποιότητα και το επίπεδο των υπηρεσιών μας. Τα στελέχη της Cardlink έχουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις και την εμπειρία που είναι αναγκαία για την επίτευξη των στόχων μας. Λειτουργούμε ομαδικά με ξεκάθαρους ρόλους λογοδοσίας και ευθύνης προκειμένου να πετύχουμε.
Η φιλοσοφία μας είναι να σχεδιάζουμε τα προϊόντα και τις λύσεις μας να μελετάμε την αγορά και να παρακολουθούμε τις εξελίξεις ώστε να συνεργαζόμαστε με τους καλύτερους συνεργάτες/προμηθευτές για να δημιουργούμε προϊόντα και υπηρεσίες με σημαντική προστιθέμενη αξία.
Με αυτά τα δεδομένα, σχεδιάσαμε, αναπτύξαμε και διαθέτουμε στην αγορά το νέο ενιαίο λογισμικό Cardlink, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στα τερματικά μας να κάνουν αποδεκτές όλες τις κάρτες σε ένα τερματικό, διοδεύοντας τις συναλλαγές στους acquirers με τους οποίους συνεργάζονται η επιχείρηση και η Cardlink.
**************************************
Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας σας ως μέλος του ΕΙΕΠ;
Η θετική εμπειρία του πελάτη αποτελεί και θα αποτελεί προτεραιότητα για την Cardlink, ως εκ τούτου θέλουμε να έχουμε επαφή με Οργανισμούς όπως το ΕΙΕΠ, που είναι συνοδοιπόροι σε αυτό το ταξίδι, πιστεύουν, έχουν προτεραιότητα και προάγουν την θετική εμπειρία πελάτη, προσφέροντας μας γνώσεις και δίνοντας μας τη δυνατότητα να γνωριστούμε και να ανταλλάξουμε απόψεις με άλλες εταιρίες με την ίδια προτεραιότητα και τα ίδια πιστεύω.
Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας – από το Ινστιτούτο – μελλοντικά;
Το έργο του ΕΙΕΠ αξιολογείται πολύ θετικά, μετά από την συμμετοχή της εταιρείας μας σε σχετικά συνέδρια και παρακολουθώντας και ως επισκέπτες την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Οι προσδοκίες που έχουμε από το Ινστιτούτο, είναι να ενημερωνόμαστε για τις τάσεις της αγοράς και την εφαρμογή καλών πρακτικών σχετικά με την Εξυπηρέτηση Πελάτη, καθώς και την συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού της εταιρείας μας σε σχέση με αυτές.
Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;
Για την Cardlink, η Εξυπηρέτηση Πελάτη είναι πολύ σημαντικός πυλώνας. Στοχεύει στην δημιουργία Θετικών Εμπειριών προς τους πελάτες μας, μέσα από την ανάπτυξη και την παροχή τρόπων, μεθόδων και λύσεων που βελτιώνουν συνεχώς την εμπειρία τους και ξεπερνούν τις προσδοκίες τους. Η αποστολή της εταιρείας μας είναι να καινοτομούμε διαρκώς με στόχο να αναπτύξουμε και να παρέχουμε λύσεις που βελτιώνουν συνεχώς την εμπειρία επιχειρήσεων και καταναλωτών.
Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας να γιορτάσετε ΜΑΖΙ μας την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετέχουν και να γιορτάσουν την αξία της Εξυπηρέτησης μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: