Η PeopleCert είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στην πιστοποίηση επαγγελματικών και γλωσσικών δεξιοτήτων, με παρουσία σε 200+ χώρες. Από τις πιστοποιήσεις της έχουν ωφεληθεί εκατομμύρια επαγγελματίες, 50.000 κορυφαίες εταιρείες (82% των Fortune 500) και 800 κυβερνητικοί οργανισμοί παγκοσμίως, μέσω ενός εκτενούς δικτύου συνεργατών και της βραβευμένης λύσης online proctoring.
Τα προϊόντα της περιλαμβάνουν τα global best practice frameworks ITIL®, PRINCE2® και DEVOPS INSTITUTE® και τις πιστοποιήσεις αγγλικής γλωσσομάθειας LANGUAGECERT®. Με έμφαση στην καινοτομία, την ασφάλεια και την εμπειρία του πελάτη, η PeopleCert ενδυναμώνει επαγγελματίες και οργανισμούς να κατακτήσουν τους στόχους και τις φιλοδοξίες τους, μέσω της κατάρτισης και της αναβάθμισης δεξιοτήτων.
1. Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας σας ως μέλος του ΕΙΕΠ;
Έχοντας παρακολουθήσει από κοντά τις εργασίες του ΕΙΕΠ τα προηγούμενα χρόνια, θεωρώ ότι ως CustomerService είναι σημαντικό να έχουμε πολλές και διαφορετικές προσλαμβάνουσες σχετικά με τις σύγχρονες τάσεις στην εξυπηρέτηση πελατών. Η εταιρική συναναστροφή με κορυφαίες στον κλάδο τους εταιρίες, καθώς και ο διαμοιρασμός της πληροφορίας σχετικά με τον τρόπο που η καθεμία προσπαθεί να διατηρεί ικανοποιημένους τους πελάτες της, είναι κάτι που δημιουργεί αμφίδρομη προστιθέμενη αξία. Δεδομένου, μάλιστα, ότι όλο αυτό είναι κάτι ιδιαίτερα δυναμικό, είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει μια συνεχής παρακολούθηση των νέων τάσεων και της εξέλιξής τους στο χρόνο, κάτι που το ΕΙΕΠ μπορεί να προσφέρει.
2. Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας – από το Ινστιτούτο – μελλοντικά;
Το ΕΙΕΠ έχει κάνει πολύ σημαντικά βήματα ως προς την πιο εμπεριστατωμένη και σύγχρονη εξυπηρέτηση πελατών. Το πιο σημαντικό είναι τα μέλη του να «μπολιάζονται» με νοοτροπία ώστε να προσπαθούν να φέρουν στα μέτρα τους τις όποιες τάσεις τις αγοράς και τις αντίστοιχες πρακτικές άλλων εταιριών. Μελλοντικά, το ΕΙΕΠ θα πρέπει να ρίξει ακόμα μεγαλύτερο βάρος στην εκπαίδευση των μελών του και ενδεχομένως να προσφέρει προγράμματα διαφοροποιημένα ανά διαφορετικούς κλάδους ή κατηγορίες πελατών.
3. Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;
Η εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί βασικότατο άξονα για την PeopleCert. Ως εταιρία δραστηριοποιούμαστε παγκοσμίως στον κλάδο των πιστοποιήσεων, έχοντας πάντα ως στήριγμα της αλματώδους ανάπτυξής μας το ισχυρότατο CustomerService. Διατηρώντας μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση, είμαστε εκεί 24 ώρες το 24ωρο για να επιλύσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα σε οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη και να δώσουμε στους πελάτες μας την αίσθηση ότι πάντα κάποιος είναι δίπλα τους. Λαμβάνοντας υπόψιν το άγχος και την πίεση που έχει κάποιος ο οποίος δίνει εξετάσεις, φροντίζουμε να αποκρινόμαστε άμεσα και δείχνοντας ενσυναίσθηση να αποφορτίζουμε τον υποψήφιο και να επιλύουμε το όποιο αίτημά του.
Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας να γιορτάσετε ΜΑΖΙ μας την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετέχουν και να γιορτάσουν την αξία της Εξυπηρέτησης μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: