Το Κέντρο Κινητής Τηλεφωνίας Α.Ε.Ε., με διακριτικό τίτλο POSIT, ιδρύθηκε το 1993 και δραστηριοποιείται στους εξής τομείς:
Πωλήσεις και διανομή φυσικών προπληρωμένων καρτών κινητής/ σταθερής τηλεφωνίας
Ηλεκτρονικές πωλήσεις και διανομή κουπονιών προπληρωμένων κινητών, διαδικτυακών και χρεωστικών καρτών για ασφαλείς αγορές υπηρεσιών διασκέδασης/ παιχνιδιών και άλλων αγορών μέσω διαδικτύου
Πώληση και διανομή προπληρωμένων πακέτων σύνδεσης κινητής τηλεφωνίας
Συναλλαγές μέσω χρεωστικών και πιστωτικών καρτών μέσω το δικού μας δικτύου POS
Η POSITείναι ο μεγαλύτερος διανομέας όλων των δικτύων κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα. Συνεργαζόμαστε με όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, οι οποίοι έχουν προπληρωμένα προϊόντα, καθώς και με πολλές εταιρείες οι οποίες μας εμπιστεύονται για τη διανομή των δικών τους προπληρωμένων προϊόντων .
Για το λόγο αυτό έχουμε σχεδιάσει και αναπτύξει δική μας πλατφόρμα, η οποία υποστηρίζει τη μηχανογράφηση του συστήματος υποστήριξης των τερματικών POS, αλλά και τη σωστή διαχείριση της διανομής των προϊόντων σε περισσότερα από 7.000 σημεία σε όλη την Ελλάδα. Είμαστε πιστοποιημένοι με ISO9001 για τη διασφάλιση της ποιότητάς μας, ενώ παράλληλα λειτουργεί Τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών 365 ημέρες το χρόνο.
Η POSITέχει καταξιωθεί στον επαγγελματικό της χώρο γιατί έχει ως κύριο μέλημα την εξυπηρέτηση του πελάτη. Έχει σταθερά αναπτυσσόμενη πορεία και προσπαθεί συνεχώς να εκμεταλλεύεται νέες ευκαιρίες ανάπτυξης. Αυτή την περίοδο είναι σε εξέλιξη ένα σημαντικό έργο που θα δώσει προστιθέμενη αξία στις υπηρεσίες μας : η πληρωμή λογαριασμών μέσω από το διαθέσιμο δίκτυο POS.
Ως όραμα έχουμε την παροχή στο σημείο πώλησης ολοκληρωμένων υπηρεσιών και προϊόντων, προσδίδοντας αξία στο δίκτυο διανομής, βασιζόμενη στην επιχειρηματικότητα και την καινοτομία. Για το λόγο αυτό θέτουμε ως σημαντικές αξίες την υψηλή ποιότητα, την αξιοπιστία, τη συνέπεια και ακεραιότητα, την καινοτομία και την ανθρωποκεντρική προσέγγιση τόσο προς τους εργαζόμενους όσο και προς τους πελάτες – συνεργάτες.
- Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας σας ως μέλος του ΕΙΕΠ;
Η πρώτη γνωριμία με το ΕΙΕΠ έγινε κατόπιν θετικών σχολίων από υπάλληλο μέλους σας, που συμμετέχει στα σεμινάρια που διοργανώνετε. Τα θετικά σχόλια μας οδήγησαν να ανατρέξουμε στο site και να μάθουμε τις δραστηριότητες του ΕΙΕΠ. Η εταιρεία μας, αν και απασχολεί μόλις 37 εργαζόμενους, δίνει μεγάλη έμφαση στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των υπαλλήλων και την εκπαίδευσή τους πάνω σε θέματα που θα αποδώσουν προστιθέμενη αξία στις υπηρεσίες που προσφέρουμε. Ως εκ τούτου, θεωρούμε ότι η εγγραφή μας ως μέλος του ΕΙΕΠ θα συνεισφέρει στην εξωστρέφεια της εταιρείας μας, στην εκπαίδευση του προσωπικού μας και κατ’ επέκταση στην αποτελεσματικότητα των στόχων μας.
- Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας – από το Ινστιτούτο – μελλοντικά;
Το γεγονός ότι ένας μεγάλος αριθμός των σημαντικότερων εταιρειών της ελληνικής αγοράς συμπεριλαμβάνεται στα μέλη του ΕΙΕΠ, αποδεικνύει έμπρακτα την αποτελεσματικότητα του έργου του. Ήδη τα μέλη αντιπροσωπεύουν αρκετούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας και μέσω αυτού του οργανισμού ανταλλάσσονται ιδέες, βέλτιστες πρακτικές, εξειδικευμένη γνώση που αφορά στην καλύτερη παροχή υπηρεσιών. Μέσω των δραστηριοτήτων ( workshops, συνέδρια, έρευνες και παρουσιάσεις) δίνεται η δυνατότητα επικοινωνίας μεταξύ διαφορετικών εταιρειών με διαφορετική κουλτούρα, τεχνογνωσία και φιλοσοφία, που όμως έχουν ένα κοινό στόχο: Την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Αυτό που η εταιρεία μας προσδοκά μελλοντικά από το ΕΙΕΠ είναι να ανταλλάξει τις γνώσεις/ εμπειρίες με άλλες εταιρείες, να προσφέρει στο προσωπικό τη δυνατότητα ανάπτυξης δεξιοτήτων που θα βελτιώσει τόσο την απόδοσή του όσο και την προσωπική του εξέλιξη και να μοιραστεί τα πλεονεκτήματα που συμβάλουν στη σταθερά ανοδική της πορεία.
- Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;
Η κύρια δραστηριότητα της εταιρείας μας ως παροχής υπηρεσιών θέτει ως πρωταρχικό μας μέλημα την εξυπηρέτηση του πελάτη. Ο πελάτης που έχει τις υπηρεσίες που χρειάζεται, στο χρόνο και στο κόστος που τον ικανοποιεί, θα μείνει πιστός και ευχαριστημένος. Ο πελάτης που γνωρίζει ότι μπορεί να επιλύσει τα προβλήματα που τυχόν προκύψουν, που νιώθει ότι η εταιρεία τον θεωρεί συνεργάτη και όχι πελάτη αποτελεί την καλύτερη διαφήμιση των υπηρεσιών μας. Η καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη για την εταιρεία μας ως βασική αρχή μας είναι αυτή που συμβάλλει στη συνεχόμενη ανάπτυξη των υπηρεσιών και των δράσεων της εταιρείας μας. Είναι ο λόγος που συνεχώς αναπροσαρμόζουμε τις πολιτικές μας βάσει των αναγκών του πελάτη, ώστε να μπορούμε να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας και να παραμένουμε στην πρώτη θέση του κλάδου μας.
Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας να γιορτάσετε ΜΑΖΙ μας την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετέχουν και να γιορτάσουν την αξία της Εξυπηρέτησης μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: