Πέμπτη, 10 Ιουνίου 2021
Customer Service Trends 2021: Are you ready for them?
200+ στελέχη παρακολούθησαν το 16ο Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών.
Νέες Τεχνολογίες, Robotics, Τεχνητή Νοημοσύνη, CX και στο επίκεντρο ο Άνθρωπος.
Πώς ανταποκρίθηκαν οι εταιρείες στην εξυπηρέτηση των πελατών της στο δύσκολο διάστημα που πέρασε; Είναι έτοιμες να υιοθετήσουν τις νέες τάσεις στην εξυπηρέτηση πελατών; Πώς μπορούν να αξιοποιηθούν οι νέες τεχνολογίες, τα robots και το ΑΙ για καλύτερα αποτελέσματα;
Τις κρίσιμες αυτές ερωτήσεις απάντησαν έμπειροι ομιλητές από 6 χώρες του κόσμου και πολύπειρα στελέχη από την εγχώρια αγορά, στο πλαίσιο του 16ου Συνεδρίου Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε από την Boussias και το ΕΙΕΠ (Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών), την Πέμπτη 10 Ιουνίου με τη συμμετοχή 200 στελεχών επιχειρήσεων.
Βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν από τις ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις και case studies είναι τα εξής: μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στην Εξυπηρέτηση των Πελατών είναι πρώτα να αναγνωρίσουμε τις ανθρώπινες ανάγκες του. Η σωστή αξιοποίηση των AI, Data και Analytics για omnichannel personalization, καθώς και η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα, είναι σήμερα περισσότερο από ποτέ απαραίτητα στην εξυπηρέτηση πελατών και στη διαμόρφωση εξαιρετικού customer experience. Καμιά εταιρία δεν έχει την πολυτέλεια να προσφέρει κακή εμπειρία στους πελάτες της.
Η αναβάθμιση των δεξιοτήτων των εργαζομένων στην εξυπηρέτηση πελατών, καθώς η διασύνδεση της ανθρώπινης τεχνογνωσίας και των ρομπότ λειτουργεί ουσιαστικά στη μεταφορά αξίας στον πελάτη και οδηγεί στη βελτίωση της παραγωγικότητας των επιχειρήσεων.
Το συνέδριο
Οι προσδοκίες εξυπηρέτησης των πελατών είναι υψηλότερες από ποτέ.
Εάν μια εταιρεία δεν παρέχει εξατομικευμένη, γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση σε όλα τα σημεία επαφής και αλληλεπίδρασης με τους πελάτες, η συνολική εμπειρία των πελατών πάσχει. Σήμερα, οι καταναλωτές βλέπουν το επίπεδο υπηρεσίας που λαμβάνουν ως βασικό παράγοντα στην απόφασή τους να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία έναντι των ανταγωνιστών τους.
Έρευνα της PwC, δείχνει ότι το 52% των πελατών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν επιπλέον για γρήγορη και αποτελεσματική εμπειρία πελατών.
Η γνώση των τελευταίων τάσεων εξυπηρέτησης πελατών και η ενσωμάτωσή τους στη στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών θα βοηθήσει την επιχείρηση να εκσυγχρονιστεί και να συνεχίσει να βελτιώνει τη συνολική εμπειρία που παρέχει στους πελάτες της.
Agenda
https://www.customerserviceconference.gr/agenda/
Testimonials
Statements of Key Leads
https://www.customerserviceconference.gr/#testimonials
Ομιλητές
Το line-up των ομιλητών του συνεδρίου αποτελείται από διακεκριμένους επαγγελματίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι θα μιλήσουν για ό,τι πιο φρέσκο έχει να παρουσιάσει η αγορά σε θέματα customer service και customer experience, για τις τεχνολογικές εφαρμογές και τις καλές πρακτικές που εμπνέουν, κινητοποιούν και δίνουν τροφή για σκέψη στα στελέχη του χώρου.
History
Δείτε φωτογραφίες από τις προηγούμενες διοργανώσεις και κατεβάστε τις παρουσιάσεις.
To Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) σε συνεργασία με τη Boussias Communications, διοργανώνει το 15ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Στο ετήσιο συνέδριο-θεσμός συναντιόνται κάθε χρόνο κορυφαία στελέχη από τον ευρύτερο χώρο του customer management και παρουσιάζονται οι κυρίαρχες τάσεις στην εξυπηρέτηση πελατών. Στο πλαίσιο της πανδημίας, το κορυφαίο ετήσιο συνέδριο για την εξυπηρέτηση πελατών γίνεται υβριδικό, με την επιλογή να το παρακολουθήσετε από κοντά ή από το γραφείο σας. Η φετινή διοργάνωση τοποθετεί στο spotlight την πελατοκεντρικότητα και προσκαλεί τις διοικήσεις των επιχειρήσεων να αναρωτηθούν: «Εξυπηρετούμε τους πελάτες μας όπως θα ήθελαν να εξυπηρετηθούν;»
Τρίτη, 4 Ιουνίου 2019
Στο ετήσιο συνέδριο-θεσμό του ΕΙΕΠ συμμετέχουν κάθε χρόνο περισσότερα από 250 ανώτατα και ανώτερα στελέχη.
Τρίτη, 22 Μαΐου 2018
Το Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών στοχεύει στην ανάδειξη των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονες Διευθύνσεις Εξυπηρέτησης Πελατών, μέσα από την αποτύπωση της σημερινής τους λειτουργίας στην επιχείρηση, της συνεισφοράς τους στην εμπειρία του πελάτη, αλλά και στην συνολική της απόδοση. Αποτελεί ένα δημιουργικό πεδίο ανταλλαγής απόψεων, σχολιασμού και γνώσης όλων των εμπλεκόμενων φορέων, οργανισμών και επιχειρήσεων. Διοργανώνεται σε συνεγασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.