Αγαπητοί φίλοι,
Το ΚΠΙΣΝ και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σας προσκαλούν σε webinar με θέμα “Πώς μια διαρκώς εναλλασσόμενη ομάδα Visitors Experience πετυχαίνει άριστη εξυπηρέτηση” την Πέμπτη 15 Απριλίου 2021 και ώρα 15:00-16:00.
Μέσα από εξειδικευμένη εκπαίδευση και καθημερινή καθοδήγηση, η ομάδα Visitors Experience του Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος καταφέρνει να διακριθεί για την άριστη εξυπηρέτησή της σε πάνω από 18,5 εκ. επισκέψεις, ενώ αποτελείται κυρίως από νέους 18-35 ετών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης του Οργανισμού, δημιουργώντας μία νέα σύνθεση ομάδας δύο φορές τον χρόνο.
Talent & Recruitment, Employee Learning & Engagement, CX, Internal Comms