Η Campeón Gaming είναι ένα καινοτόμο tech & managed services hub, με 8ετή εμπειρία στον τομέα του iGaming.
Η δυναμική προσέγγιση της εταιρείας την κατατάσσει στις κορυφαίες του χώρου, καθώς προσφέρει μια ασυναγώνιστη tech πλατφόρμα και δημιουργεί αξιόπιστες συνεργασίες, μετατρέποντας την καινοτομία σε επιτεύγματα.
Η επιτυχία της Campeón Gaming οφείλεται στη φιλοσοφία της "Είμαστε οι άνθρωποί μας", στο επίκεντρο της οποίας βρίσκεται η ποικιλόμορφη ομάδα της, αποτελούμενη από εξειδικευμένα άτομα με βαθιά τεχνογνωσία στον κλάδο.
1. Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας ως μέλος του ΕΙΕΠ;
Αναγνωρίζοντας την πολυετή και ενεργή συνεισφορά του ΕΙΕΠ στη δημιουργία και διάχυση εξειδικευμένης γνώσης στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών, η εγγραφή μας στο Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών αποτέλεσε το επόμενο βήμα για την ενίσχυση της σημασίας της Εξυπηρέτησης Πελατών εσωτερικά, καθώς και της ποιότητας των υπηρεσιών μας.
Η υιοθέτηση επιτυχημένων πανελλήνιων διεθνών πρακτικών μέσα από τη συνεργασία με αντίστοιχους οργανισμούς που εδρεύουν στην Ελλάδα, σε συνδυασμό με την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών μεταξύ των μελών του Ινστιτούτου, αποτελεί έναν αποδοτικό τρόπο για να ενημερωθούμε σχετικά με τις νέες τάσεις και να υιοθετήσουμε επιτυχημένες προσεγγίσεις για τη βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης. Επιπλέον, η εγγραφή μας στο ΕΙΕΠ ενισχύει την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας μας, καθώς συμβάλλει στη βελτίωση του εταιρικού μας προφίλ (brand identity) και της ποιότητας που παρέχουμε στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Παράλληλα, προωθεί τη διάχυση γνώσεων σε άλλες εταιρείες διαφόρων κλάδων, συμβάλλοντας συλλογικά στην πρόοδο του τομέα.
2. Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας – από το Ινστιτούτο – μελλοντικά;
Το έργο του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ευρέως αναγνωρισμένο για τα επιμορφωτικά και καινοτόμα σεμινάριά του, καθώς και για τις εκπαιδεύσεις που προσφέρει. Αυτές οι πρωτοβουλίες συμβάλλουν ουσιαστικά στην επαγγελματική ανάπτυξη των μελών του, την ανταλλαγή νέων ιδεών και πρακτικών, και την ολιστική ενίσχυση της ποιότητας Εξυπηρέτησης Πελατών. Παράλληλα, θεωρούμε ότι μέσω του ΕΙΕΠ, οι εγγεγραμμένες εταιρείες έχουν τη δυνατότητα να διευρύνουν το δίκτυό τους, να ανταλλάσσουν απόψεις και να συμμετέχουν σε εποικοδομητικούς διαλόγους, προάγοντας την καινοτομία στον τομέα αυτό.
Οι προσδοκίες μας από το Ινστιτούτο περιλαμβάνουν την περαιτέρω ενίσχυση της σημασίας της Εξυπηρέτησης Πελατών τόσο εντός του οργανισμού μας όσο και στην ευρύτερη αγορά. Επιπλέον, επιθυμούμε να συμμετάσχουμε σε αναγνωρισμένα βραβεία που επιβραβεύουν την ποιότητα της Εξυπηρέτησης Πελατών, να λάβουμε μέρος σε επιμορφωτικά σεμινάρια και να συμμετέχουμε ενεργά στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Μέσα από αυτές τις δράσεις, στοχεύουμε να αποκτήσουμε μια νέα οπτική και να συμβάλουμε στην αναβάθμιση του τομέα όπου δραστηριοποιούμαστε.
3. Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;
Στην Campeόn Gaming, η Εξυπηρέτηση Πελατών αποτελεί πρωταρχικό στόχο, καθώς επηρεάζει άμεσα τόσο την εμπειρία του πελάτη όσο και την αποτελεσματικότητα του ανθρώπινου δυναμικού μας. Βασική αρχή μας είναι να παρέχουμε μια εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης, διασφαλίζοντας την αξιοπιστία και τη διαφάνειά μας, με έμφαση στη γρήγορη και αποτελεσματική επίλυση των ζητημάτων των πελατών μας.
Εστιάζουμε στην ουσιαστική επικοινωνία με τους πελάτες μας, δίνοντας άμεσες και ακριβείς απαντήσεις στα ερωτήματά τους και εξασφαλίζοντας την επίλυση κάθε προβλήματος με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Παράλληλα, δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στη συλλογή και αξιοποίηση ανατροφοδότησης (feedback) από τους πελάτες μας, ενημερώνοντας τα αρμόδια τμήματα ώστε να γίνονται βελτιώσεις τόσο στα προϊόντα όσο και στις υπηρεσίες μας. Με αυτόν τον τρόπο, προάγουμε τη συνεχή ανάπτυξη και εξέλιξη, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των πελατών μας και ενισχύοντας την εικόνα και την αξιοπιστία μας.
Αναγνωρίζουμε επίσης τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζει το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών για την εταιρεία μας, καθώς αποτελεί τον κύριο φορέα επικοινωνίας με τους πελάτες και πρεσβευτή της εικόνας μας. Η αναγνώριση αυτής της σημασίας εντός του οργανισμού μας καθιστά το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών θεμελιώδες για την επιτυχία και τη βιωσιμότητα της εταιρείας μας.